پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازیکنی که برای باشگاه شروط سنگین می‌گذارد باید برود، چراکه تیم‌های بزرگ به چنین نفراتی احتیاج ندارند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، محمود کلهر، در خصوص نقل‌وانتقالات تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: اعتقاد دارم مدیریت باشگاه باید قرارداد بازیکنانی که شایستگی خود را در لیگ بیست‌وسوم اثبات کردند، تمدید کنند چون این بازیکنان می‌توانند برای تیم قهرمانی بیاورند. البته باید خواسته‌های بازیکنان نیز تا حد امکان برآورده شود چون مثل زمان قدیم نیست که بازیکنان قرارداد سفید امضا کنند. امیدوارم مثل فصل قبل نباشد که هواداران استرس جذب بازیکن را داشته باشند.

وی در خصوص جدایی اوسمار، بیان کرد: اگر می‌خواستیم اوسمار در پرسپولیس بماند باید قبل از بازی با مس‌رفسنجان با او قرارداد می‌بستیم. متاسفانه فوتبال ما شاکله درستی ندارد چون هر موقع لیگ تمام می‌شود هواداران پرسپولیس استرس دارند که کدام بازیکن از تیم جدا می‌شود و چه فردی مربی خواهد بود. در حال‌حاضر امیدوارم مدیریت بهترین تصمیمات را بگیرد که دوباره بتوانیم در لیگ برتر و آسیا بهترین نتیجه را به دست آوریم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد آمدن خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی، گفت: وقتی رزومه این سرمربی را دیدم، خیلی خوشحالم شدم که باشگاه یک مربی حرفه‌ای را جذب کرده است. او در چند بازی اول شاید نتواند نتایج دلخواه هواداران را به دست آورد، چون نیاز به زمان دارد. امیدوارم مدیران به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که سرمربی میان راه تیم را تنها نگذارد. باید خواسته‌های او برآورده شود، چراکه شک ندارم پرسپولیس با مرد اسپانیایی می‌تواند به موفقیت برسد.

کلهر درباره ۳ بازیکن پرسپولیس که در آستانه جدایی هستند، خاطرنشان کرد: عمر فوتبالی یک بازیکنان خیلی کوتاه است و ما هم باید نگاه حرفه‌ای به این موضوع داشته باشیم. اعتقاد دارم هر بازیکنی که از تیم ما جدا شده، جایگاه و کیفیت فنی خود را از دست داده است. نباید استرس چند بازیکنان را داشته باشیم چون در حال‌حاضر پرسولیس خصوصی‌سازی شده و دیگر محتاج بازیکنانی نیستیم که برای پرسپولیس بزرگ، شرط می‌گذارند. همه آرزو دارند یک بار پیراهن این تیم را بپوشند ولی بعضی‌ها هم هستند که فکر می‌کنند تیم محتاج آنهاست. امیدوارم این بازیکنانی که می‌روند در ادامه راه موفق باشند.

وی در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، یادآور شد: ۱۰۰ درصد باید نگاه ویژه‌ای داشته باشیم. خوشبختانه استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان حضور دارند و امیدوارم این دو تیم در ادامه راه بهترین بازیکنان را جذب کنند که بتوانند در آسیا بدرخشند.

کد خبر 863251
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 1
    آقای کلهر عزیز. فرهنگ ورزشی الان با زمان شما فرق کرده. زمان شما کدام کشتی گیر و یا تکواندوکار رفته برای کشور بیگانه مسابقه داده؟ حتی یک مورد هم نبود. متاسفانه ارزش های فرهنگی زمان شما تغییر کرده. ما در دوره ای هستیم که واقعا از ورزش دیگه لذت نمی بریم و فقط هزینه و اعصاب خوردیش برای مردم مونده
    • احمد IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      2 1
      تیم دولتی پرسپولیس با توجه به تیمهای داوری و فدراسیون فوتبال و کمیته انظباطی فوتبال اصلا بازیکن نیاز ندارید حتی بدون بازیکن هم قهرمان میشود
  • بهمن حسین پور US ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 0
    بیرانوند خوب میدونست رفتنش موجب خوشحالی همه پرسپولیسیا میشه لذا اومد دوبازیکن بی حاشیه را هم وسوسه کرد تا ستید رفتنش بچشم بیاد اما بیرو برو گمشو بهترین شعار ماست